IPOS je informacioni ERP (Enterprise Resource Planning – planiranje resursa u korporacijama) sistem namenjen praćenju poslovanja celokupnog preduzeća, od mikro i malih do srednjih i velikih preduzeća. Naročit naglasak je stavljen na efikasnost i automatizaciju u knjigovodstvenim preduzećima.
U okviru IPOS-a se nalazi objedinjen sistem za upravljanje sledećim procesima:
Za razliku od većine poslovnog softvera koji su izrađivani sa idejom automatizacije samo jednog dela preduzeća - i onda različiti delovi preduzeća imaju problem pri razmeni podataka - osnovna ideja pri izradi IPOS-a je integracija svih dokumenata koji cirkulišu u okviru preduzeća u jedinstveni sistem.
Knjiženja svih dokumenata se vrše automatski. Kreiranje svakog dokumenta - bila to otpremnica, račun, interni prenos, ulazna kalkulacija - automatski kreira odgovarajuće izmene u robnom, finansijskom i vanbilansnom knjigovodstvu PDV. Na ovaj način se jedan dokumenat uvek samo jednom unosi u sistem i time se štedi vreme obrade
IPOS-om možete istovremeno voditi knjigovodstvo za neograničen broj preduzeća. Interni sistem kontrole vam omogućava da svakom operateru dodelite pravo pristupa i da odredite koji operater sme da radi na kom preduzeću i unutar toga kojim podacima ima pravo da pristupa.
Preduzeća koja poseduju udaljene lokacije ili prodavnice mogu instalirati IPOS u svaku lokaciju na taj način da lokacije ne moraju biti direktno povezane - svaka lokacija poseduje sopstvenu bazu a podaci se mogu po potrebi sinhronizovati.
Svako kreiranje dokumenata automatski vodi evidenciju PDV, program formira PDV prijave i popdf u štampanoj formi i xml formatu.
IPOS pruža integraciju sa svim trenutno postojećim elektronskim servisima
Slanje e-faktura se vrši klikom na ikonu e-fakture na formi za štampu.
Svaku štampu je moguće izvesti u excel fajl klikom na ikonu za izvoz u excel.
Od 08.04.2022 IPOS poseduje prenosivu licencu za rad POS uređaja sa lokalnim procesorom fiskalnih računa (broj rešenja: 000-092-00-00359/2022-0000). Ako nameravate da IPOS koristite u maloprodaji ništa više od IPOS-a vam nije potrebno pošto uz IPOS dobijate i lpfr našeg partnera.
Vođenje neograničenog broja preduzeća i automatska replikacija podataka čini IPOS idealnim programom za knjigovodstvene agencije.
Ako ste vlasnik knjigovodstvene agencije i koristite IPOS svi vaši klijenti imaju pravo na korišćenje iposa po specijalnoj promotivnoj ceni od samo 650 €.
Vaši klijenti će imati automatski uvid u svoje celokupno stanje, IPOS mogu da koriste za unos i pregled robe, izdavanje otpremnica, računa i maloprodaju.
Korišćenjem IPOS-a vaši klijenti će moći da:
Vašem preduzeću je time olakšan rad sa njima pošto program sve ono što oni unesu automatski knjiži po unapred određenim parametrimam, a vi automatski dobijate sve - automatski proknjižene - podatke koje su vaši klijenti uneli bez potrebe da ih ponovo unosite. Time vi štedite vreme a vaši klijenti dobijaju programe za vođenje preduzeća.
IPOS vam daje mogućnost prikaza korisničkog interfejsa na više jezika što omogućava predstavnicima stranih preduzeća da lako mogu da dođu do traženih podataka. Štampa otpremnica, računa, predračuna, avansnih računa i narudžbenica je takođe višejezična tako da možete slati račune direktno iz IPOS-a stranim partnerima.
Pružamo izuzetno brzu i potpunu podršku. Ako imate bilo kakav problem ili pitanje možete nam se obratiti putem emaila ili chat klijenta direktno ugrađenim u IPOS. Odgovore na vaša pitanja dobijate u roku od 24 časa!
Ako je potrebno izvršiti bilo koju intervenciju na vašem računaru, posedujemo specijalizovanog klijenta za udaljeni pristup koji možete pokrenuti direktno iz IPOS-a.
Svi štampani dokumenti su potpuno prilagodljivi. Svaka stranica koju štampate poseduje šablon koji možete menjati po vašem nahođenju. Možete dodati vaš memorandum ili sliku po želji, možete premeštati elemente štampe i potpuno izmeniti izgled štampanog dokumenta. Na svaki računa, otpremnmicu, avansni račun i predračun možete dodati prateći tekst po želji kao i izmeniti jezik štampe dokumenata.
Svi podaci koje štampate se mogu izvesti u excel klikom na jedno dugme.
Naše partnersko preduzeće - "Panon knjigovodstvo" vodi knjigovodstvo za preko 70 različitih preduzeća koristeći isključivo IPOS. To znači da se IPOS konstantno testira i da usklađuje sa svim izmenama zakona i novinama u najkraćem roku - najčešće u roku od nekoliko dana.
Sve izmene programa stižu u roku od nekoliko minuta do vas jednostavnim pokretanjem programa za osvežavanje IPOS programskog paketa.
Kratak pregled mogućnosti ipos-a listanjem stavki osnovnog menija programa
Osim što pruža celokupnu integrisanost svih dokumenata u preduzeću u jedinstven sistem u okviru IPOS-a su razvijeni i specijalizovani moduli za sledeće vrste delatnosti:
Otkup svih vrsta poljoprivrednih proizvoda sa kasnijim praćenjem obrade proizvoda (skladištenje, meljava, sušenje, ušur, ...). Moguće je definisanja proizvoljnog broja parametara pri otkupu (vlaga, hektolitarska težina, ...) sa pravilima pretvaranja u SRPS. Po želji moguća je automatska integracija sa kamionskim vagama.
Radni nalozi za servisiranje vozila ili bilo kojeg proizvoda sa praćenjem celokupne istorije servisiranja i problema. Praćenje po serviserima, vremenu trajanja servisa i mnogim drugim parametrima.
Automatska štampa masovnih faktura po linijskim vozilima. Otprema, vraćena roba, rabati, automatizacija narudžbi i proizvodnje iz kojih je moguće automatski kreirati fakture. Moguće je povezivanje sa sistemom za online narudžbe.
Celokupno ugostiteljskih objekata - rad šanka, rad kuhinje, veresija, kao i hotela - vođenje rezervacija, pansiona, knjiga gostiju, rad restorana, recepcija.
Vođenje kooperacije - praćenje i pregled ugovora i aneksa, obračuni po ugovorima, finansijska i robnja zaduženja po ugovorima i obračun kursnih razlika na kraju godine.
Upravljanje plasmanom dnevne štampa i časopisa sa mogućnošću unapred definisanog tiraža, slanje linijskim vozilima, upravljanje raznosačima i kolpolterima, vođenje pretplate, pregled neprodate štampe.
Programi za administraciju stočarstva.
Programi za otkup sekundarnih sirovina.
Paket za fakturisanje prodatih lekova i pomagala RFZO-u.
POS terminali i maloprodaja.
Ako vaše preduzeće poseduje više udaljenih lokacija
Svaki od štampanih izveštaja je moguće menjati i dodavati im elemente (logo, dodatni tekst) po želji
Ovo su neki od naših reprezentativnih klijenata.